Opieka Serwisowa

solution-6Firma ETHNet wychodząc naprzeciw małym i średnim przedsiębiorstwom oferuje usługi outsourcingowe po korzystnych cenach z zapewnieniem profesjonalnej obsługi.

Audyt systemów informatycznych, konserwacja urządzeń (przeglądy stacji roboczych,
drukarek, UPS), stały nadzór na serwerami firmy oraz konkurencyjne ceny na sprzęt i
oprogramowanie sprawiają iż firma ETHNet jest idealnym partnerem dla Państwa firmy.

Doradztwo w sprawach zakupu – oraz gotowe rozwiązania
dla Waszej firmy sprawią – iż praca z systemami komputerowymi będzie dużo wygodniejsza i
wydajniejsza niż kiedykolwiek.
Oferta Outsourcingowa proponowana przez firmę ETHNet zawiera świadczenie usług informatycznych i obejmuje między innymi swoim zakresem następujące elementy:

  • Wsparcie użytkowników w zakresie programów biurowych i systemów operacyjnych Windows Server 2008/2003, Windows 7, Windows XP, Linux.
  • Obsługa sprzętu komputerowego i peryferyjnego.
  • Przed serwisowe sprawdzenie sprzętu oraz ich konserwacja.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
  • Analiza infrastruktury.
  • Administracja serwerami Linux, Novell Netware, MS Windows, UNIX.

Założenia stawiane przez ETHNetservice-4

Wszelkie prace są skierowane na jak najlepsze zapewnienie działania sprzętu i
oprogramowania biurowego i serwerowego.
Podjęte działania przez firmę ETHNet nie spowodują zmiany sposobu działania firmy i nie
wniosą zmian w procedury biznesowe.

Cele stawiane przez firmę ETHNet w ramach
usługi Outsourcingowej:

  • Cele biznesowe
    • Zminimalizowanie ewentualnych strat w wyniku naruszeń awarii sprzętu czy oprogramowania.
    • Zapoczątkowanie normalizacji procesu zmian systemu infrastruktury informatycznej.
    • Wykonanie fachowej oceny wykorzystywanych elementów i całokształtu systemu informatycznego.
  • Cele operacyjne
    • Przeprowadzenie wstępnej inwentaryzacji zasobów.
    • Przeprowadzenie wewnętrznego audytu posiadanego oprogramowania i licencji.
    • Zabezpieczenie sprzętu i oprogramowania w przypadku awarii.
  • Priorytety
    • Bezawaryjna praca serwerów i łączy informatycznych.post-5
    • Przeprowadzenie możliwych napraw na miejscu.
    • Nienaruszanie ciągłości pracy.

 

Comiesięcznym zakończeniem prac u większości naszych klientów jest przygotowanie analizy,
w której są uwzględnione główne informacje o czasie pracy, ilości awarii oraz o podstawowych powtarzających się problemach.

Na podstawie analizy firma ETHNet jest w stanie zaproponować stosowne rozwiązania
w celu zminimalizowanie spotykanych dość często problemów.