FAQs

Q?

Posiadam umowę Telewizyjną ze starym układem pakietów (umowa podpisana przed 01.02.2017) Gdzie znajdę swoja ofertę cenową wraz z pakietami tematycznymi?

A.

Kanały dla pakietów Start oraz Extra HD znajdują się do pobrania tu: LISTA KANAŁÓW START EXTRA HD oraz dodatkowe pakiety Tematyczne

Dodatkowe kanały tematyczne wraz z cenami do pobrania: Pakiety_TV_ETHNet

Zachęcamy jednak naszych obecnych klientów korzystających
ze starego modelu (Start + Extra HD) do skorzystania z nowej pakietyzacji kanałów Telewizyjnych (pakiety MINI, SMART, OPTIMUM i PLATINUM)
.

Q?

Dyski od niektórych producentów na których testowaliśmy i poprawnie działa nagrywanie (dekodery ADB-2450) – to tylko propozycja.

A.

– TOSHIBA STOR.E ALU 2S

– Western Digital Elements

– Western Digital My Passport

– Seagate Expansion

Nasi klienci używają:
– Samsung M3 Portable

– FUJITSU MHV2160B

– LaCie XtremKey USB 3.0

– Seagate Backup+ BK

– Seagate BUP Slim BK
Różne modele wewnętrznych dysków w kieszeniach, czy obudowach zapewne z zewnętrznym zasilaniem:
ST250DM000-1BD14 Sunplus Innovation Tec

ST500LM012 HN-M5 Verbatim Portable USB

ST750LM022 HN-M7 Verbatim Portable USB

ST1000LM024 HN-M Verbatim Portable USB

ST1000LM024 HN-M PQI H567V

Pendrive:

SanDisk Cruzer Glide 32 GB
SanDisk Extreme 32 GB
SanDisk Ultra Fit

Kingston DataTraveler 3.0 16GB

Kingston DT Rubber 3.0
GOODRAM Edge 32GB
Corsair Flash Voyager 8GB
Corsair Flash Voyager 16 GB
Patriot Rage QUAD Channel 16GB
Patriot XPORTER XT 8GB

Q?

Wymagania na pamięć USB (pendrive, dysk zewnętrzny) do cyfrowego nagrywania TV (PVR) dla dekoderów ADB-2450

A.

Nasz dekoder po podłączeniu pamięci do portu USB przeprowadza krótki test wydajnościowy urządzenia i niestety nie wszystkie pamięci USB dostępne na rynku spełniają jego wymagania. Wychodzimy z założenia, że jeżeli nagrywanie ma działać na naszych dekoderach z problemami, to lepiej żeby nie działało wcale.

Dla urządzeń wolniejszych lub o mniejszej pojemności jest włączany tryb PauseTV, a dla większych i szybszych — tryb Timeshift + Nagrania.

Parametry wydajnościowe jakie muszą spełniać pamięci zewnętrzne dla zapewnienia poprawnego działania usługi PVR.

W przypadku trybu PauseTV — TimeShift dostępny jest na żądanie, buforowanie zaczyna po naciśnięciu klawisza PAUSE:

1. Pojemność co najmniej 8 GB

2. Szybkość zapisu/odczytu danych 54 Mbit/s

3. Szybkość nagrywania 36 Mbit/s

4. Szybkość odtwarzania 18 Mbit/s

W przypadku trybu Timeshift + Nagrania — aktualny kanał jest buforowany i możliwe jest nagrywanie na innym kanale:

1. Pojemność co najmniej 32 GB

2. Szybkość zapisu/odczytu danych 72 Mbit/s

3. Szybkość nagrywania 54 Mbit/s

4. Szybkość odtwarzania 18 Mbit/s

Jeśli chodzi o zasilanie, to preferowane są dyski z zasilaniem zewnętrznym, w przypadku zasilania po kablu USB maksymalne natężenie prądu nie może przekroczyć 450 mA.

Maksymalna pojemność dysku wykorzystywana przez usługę PVR wynosi 1TB, w przypadku podłączenia większego dysku, zostanie na nim automatycznie założona partycja 1 TB przez co reszta pojemności dysku nie będzie wykorzystywana.

Uwaga:

Nie należy podłączać do portu USB dekodera innych urządzeń, a w szczególności modemów USB, telefonów komórkowych, smart fonów, tabletów, odtwarzaczy MP3, aparatów fotograficznych i czytników kart, gdyż spowoduje to sformatowanie ich pamięci wewnętrznej, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić do ich uszkodzenia.

Q?

Dlaczego w dekoderze ADB nie ma dźwięku przez HDMI?

A.

Jeżeli po podłączeniu telewizora do dekodera przewodem HDMI widać obraz ale nie słychać dźwięku, najprawdopodobniej dekoder pracuje w trybie DVI. Aby przełączyć dekoder w tryb HDMI, należy nacisnąć przycisk „Zmiana rozdzielczości” puścić i przytrzymać ponownie wciśnięty ok 5 sekund.

Q?

Jaki jest numer konta wpłat?

A.

Firma:
ETHNet Jarosław Mocek
Chełmońskiego 9B
05-091 Ząbki
NIP: 761-107-44-22
Konto: 71 1020 1042 0000 8502 0110 5733
PKO BP S.A.

Q?

Co zrobić aby korzystać z sieci którą udostępnia ETHNet?

A.

Wystarczy skontaktować się z jeden podanych niżej telefonów obsługi HotLine: 502 447 906 lub 502 447 908

Nasi pracownicy sprawdzą możliwość podłączenia, oraz poinformują o dalszych krokach.

Q?

Kilka minut temu przestał mi działać internet .

A.

Na początek warto sprawdzić czy przypadkiem router podłączony w domu do sieci Internet nie jest zawieszony.
Proponujemy wyłączyć go z prądu na kilka sekund i włączyć ponownie.
Następnie warto sprawdzić, czy przewody podłączone są prawidłowo (zdarza się, że przez przypadek przewód będzie odłączony lub wpięty do złego portu).